استارتاپ های پرطرفدار کانادا

  • June 21, 2022
  • admin
  • 1 min read

استارت آپ از جمله روش‌های محبوب برای مهاجرت به کانادا است. شما با داشتن شرایط استارتاپ کانادا که شامل تمکن مالی ، زبان سطح 5 و تمایل یک شرکت سرمایه گذار می‌شود، می‎توانید برا مهاجرت خود به همراه حداکثر 4 شریک دیگر اقدام کنید. همچنین در صورت پذیرش و اقامت دائم در این روش شرایط برای مهاجرت خانواده شما و هر یک از اعضا فراهم است.

پنج حوزه پرطرفدار برای استارتاپ کانادا

بیشترین استارتاپ‌های ثبت شده در کانادا با نیازهای این کشور هم سو است. بدیهی است کانادا استارتاپ‌هایی که یکی از نیاز های این کشور را بر طرف کند می‌پسندد. پنج حوزه پرطرفدار کانادا برای استارتاپ عبارتند از :

  1. حوزه هوش مصنوعی و تکنولوژی
  2. حوزه سلامت و پزشک
  3. حوزه مدیریت انرژی و منابع
  4. حوزه آموزش و مهارت
  5. حوزه ساخت و ساز و عمرانی

استارتاپ هوش مصنوعی و تکنولوژی

خارج از نیاز کانادا کلا جهان به سمت پیشرفت تکنولوژی و سیستمی کردن کلیه خدمات به جامعه است. علاوه بر سهولت مردم، نیروی کار کمتری با پیشرفت تکنولوژی در صنعت دخیل است و همچنین خطای انسانی به شکل چشم گیری کاهش پیدا می‌کند. شما در صورت داشتن یک ایده کسب و کار در صنعت هوش مصنوعی و ارائه تکنولوژی جدید و برتر، شانس بسیار زیادی برای متقاعد کردن یک شرکت سرمایه گذاری کانادای برای سرمایه گذاری در پروژه استارتاپی هوش مصنوعی و تکنولوژی خود دارید و می‌توانید از این طریق مهاجرت کنید.

استارتاپ سلامت و پزشکی

با توجه به بالا رفتن سن جمعیت در کانادا و همچنین اولویت بودن رفاه مردم که بخش مهمی از آن مراقبت و سلامت است این کشور نیاز به استارتاپ های نو برای حل مشکلات سلامت مردم و مراقبت از بیماران و سالمندان دارد. توجه داشته باشید داشتن دانش پزشکی به تنهایی برای مهاجرت از طریق استارتاپ سلامت و پزشکی کافی نیست و حتی ممکن است شما خود پزشک نباشید اما طرح جالبی مثل سیستم آنلاین مراقبت از سالمندان داشته باشید که نظر شرکت‌های سرمایه گذار و کانادا را به خود جلب کند.

استارتاپ انرژی و مدیریت منابع

یکی از دغدغه های همه‌ی کشورها مدیریت انرژی و منابع است. با افزایش جمعیت جهانی و پیشرفت تکنولوژی مدیریت انرژی و استفاده از انرژی های تجدید پذیز و ارزان یکی از مهم‌ترین اهداف کلیه کشورهاست. کانادا به عنوان یک کشور پیشرو در اقتصاد و تکنولوژی از طرح‌های نو شما در این ضمینه استقبال می‌کند. برای این منظور، داشتن یک بیزنس پلن قوی برای مدیریت انرژی و طرح پیشنهادی یا نرخ سود رسانی مشخص بسیار کلیدی است.

استارتاپ آموزش و مهارت

یکی از بخش‌های مهم در کانادا پرورش استعداد ها و مهارت آموزی برای کلیه مردم است. استارتاپ آموزشی که قصد مهاجرت با آن را به کانادا دارید باید جدید بوده و نشان دهد به چه شکل می‌تواند با آسان ترین روش برای مردم آموزش و یادگیری مهارت فراهم کرد. ممکن است شما خود چیزی برای آموزش نداشته باشید اما یک ایده نو و برنامه مشخص برای چگونگی وصل کردن مربی ها به مردم داشته باشید که بحث آموزش در کانادا را با سهولت بیشتری جلو ببرد.

استارتاپ ساخت و ساز و عمران

عمران و آبادنی کشور وسیع کانادا یک نیاز اساسی و اصلی است. این کشور هنوز برای ساخت و ساز و آبادانی با توجه به تراکم کم جمعیت و وسعت بسیار زیاد برای استارتاپ های عمرانی جا دارد. طرح استارتاپی شما می‌تواند در بخش تامین مواد ساختمانی، جذب نیرو یا خود خدمات معماری و ساخت باشد قطعا اگر دارای چارچوب و بیزنس پلن مورد قبولی باشد مورد توجه شرکت ‌های سرمایه گذار کانادایی قرار می‌گیرد.

 

استارتاپ هایی که گفته شد گاه باهم ترکیب می‌شوند و تشکیل یک استارتاپ موفق را می‌دهند به خصوص در ضمینه هوش مصنوعی و تکنولوژی که می‌تواند به تمامی استارتاپ ها ورود کند و خدماتی که شما قصد دارید از طریق استارتاپ ارائه دهید را مدرن و سیستمی کند و  از تمامی کشورها برای مهاجرت به کانادا از طریق این استارتاپ ها اقدام می‌شود. در ادامه قصد داریم یکی از استارتاپ های محبوب ایرانی ها را نیز بررسی کنیم و ببینیم آیا این گونه استارتاپ ها در کانادا جایی دارند و می‌توان از طریق آنها مهاجرت کرد یا خیر؟

استارتاپ غذایی کانادا

استارتاپ-غذایی-کانادا

یکی از محبوب ترین بخش ها در بین ایرانیان غذا است. شما اگر سر تا سر ایران را بگردید تنوع غذایی را مشاهده می‌کنید که در نوع خود بی ‌نظیر و مردم ایران علاقه زیادی به غذا دارند. همین امر باعث رشد استارتاپ های غذایی در ایران از یک رستوران ساده تا سیستم های اینترنتی سفارش غذا و کافی شاپ شده اما آیا همچین استارتاپ هایی در کانادا نیز وجود دارند؟

جواب مثبت است تامین غذای سالم برای مردم و آسان تر کردن آماده سازی تا مواد اولیه خوراکی و ارائه و… همه از جمله طرح‌های استارتاپی اولیه در کانادا بودند و در حال حاضر نیز این کشور از طرح‌های نو استقبال می‌کند. در ادامه چنتا از استارتاپ های موفق کانادا در ضمینه غذایی را باهم بررسی می‌کنیم.

Fit Dish

فیت دیش یکی از پرطرفدارترین استارت آپ ها در صنعت غذا است که متخصص در تهیه محلول های غذایی و برنامه های متناسب با وعده های غذایی است. محصولات/خدمات Fit Dish برای افراد، خانواده ها و مهمانی هایی که نیاز به خدمات پذیرایی دارند مفید است. Fit Dish تضمین می کند که وعده های غذایی تازه را مستقیماً درب منزل شما تحویل می دهد. همچنین می‌توانید برنامه‌های وعده‌های غذایی را متناسب با سبک زندگی، ترجیحات مصرف غذا و نیازهای غذایی انتخاب کنید.

Hexa Foods

یک استارت آپ معروف در کانادا است که محصولی خلاقانه به نام Bug Bites توسعه داده است. این یک غذای سالم، خوشمزه و سازگار با محیط زیست برای سگ است که با سبزیجات تازه، میوه ها و آرد کریکت درست می شود. این شرکت تلاش زیادی برای اطمینان از مواد غذایی کاملا طبیعی بدون مواد نگهدارنده، محصولات جانبی حیوانی، گلوتن، غلات و طعم دهنده های مصنوعی انجام می دهد.

Carbon Neutral Club

یک ماموریت منحصر به فرد برای کاهش وجود کربن در غذا با تشویق کانادایی ها به مصرف مواد غذایی تازه دارد. این شرکت از روش‌های نوآورانه و مشوق‌های مالی برای انجام پروژه‌های حذف کربن استفاده می‌کند. وقتی عضو « Carbon Neutral Club» می‌شوید، می‌توانید به شرکای برندهای پایدار دسترسی داشته باشید و از گزینه‌های کاهش هزینه در دسته‌های هزینه مصرف‌کننده استفاده کنید.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *